Повідомляємо, що наказом Головного управління
юстиції у Львівській області від 24 липня 2013 року № 361/6 внесено зміни до
Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Головного,
районних, міськрайонних управлінь юстиції у Львівській області та проведення їх
державної реєстрації.
Цей Порядок визначає
процедуру підготовки та подання до Миколаївського районного управління юстиції
нормативно-правових актів Миколаївської державної адміністрації, її управлінь,
відділів, інших структурних підрозділів.
Державній
реєстрації в Миколаївському районному управлінні юстиції підлягають
нормативно-правові акти районних державних адміністрацій, їх управлінь,
відділів, інших структурних підрозділів.
Державній реєстрації підлягають
нормативно-правові акти будь-якого виду незалежно від строку їх дії (постійні
чи обмежені певним часом) та характеру відомостей, що в них містяться, у тому
числі з грифами обмеження доступу до документа («Для службового користування»,
«Таємно», «Цілком таємно», «Особливої важливості»), а також прийняті в порядку
експерименту, якщо в них є одна або більше норм (правил поведінки), що:
-
зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права,
свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, Конвенцією, міжнародними договорами України,
згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis
communautaire, а також з урахуванням практики Європейського суду з прав людини,
установлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують існуючий
організаційно-правовий механізм їх реалізації;
-
мають міжвідомчий характер, тобто є обов'язковими для інших
міністерств, органів виконавчої влади, а також органів місцевого
самоврядування, підприємств, установ і організацій, що не входять до сфери
управління органу, який видав нормативно-правовий акт.
При цьому на державну
реєстрацію подаються нормативно-правові акти, які мають як одну з указаних
ознак, так і декілька.
На державну реєстрацію не
подаються акти:
- персонального характеру (про
склад комісій, призначення на посаду і звільнення з неї, заохочення працівників
тощо);
- дія яких вичерпується
одноразовим застосуванням, крім актів про затвердження положень, інструкцій та
інших актів, що містять правові норми, а також тимчасові, строк дії яких
вичерпано;
- оперативного,
організаційно-розпорядчого характеру (разові доручення) та інші, які не мають
нормативного характеру, зокрема ті, які містять лише індивідуально-конкретні
приписи;
- якими доводяться до відома
підприємств, установ і організацій рішення органів вищого рівня;
- спрямовані на організацію виконання
рішень вищестоящих органів і власних рішень міністерств, інших органів
виконавчої влади, що не мають нових правових норм;
- рекомендаційного,
роз'яснювального та інформаційного характеру (методичні рекомендації,
роз'яснення, у тому числі податкові, тощо), нормативно-технічні документи
(національні та регіональні стандарти, технічні умови, будівельні норми і
правила, тарифно-кваліфікаційні довідники, кодекси усталеної практики, форми
звітності, у тому числі щодо державних статистичних спостережень,
адміністративних даних та інші).
Начальник Миколаївського
районного управління юстиції
В.М.Козловський