Начальник відділу державної виконавчої служби Миколаївського районного управління юстиції
Зубарєв Анатолій Анатолійович
- Здійснює контроль за своєчасним, правильним,
повним виконанням рішень державними виконавцями, проводить перевірку їх роботи.
- Розподіляє обов’язки між працівниками відділу
та контролює їх виконання.
- Розробляє
посадові інструкції працівників відділу та подає їх на затвердження начальнику Миколаївського
районного управління юстиції.
- Безпосередньо
контролює стан діловодства відділу, зберігання і використання документів,
своєчасно вживає заходів до усунення недоліків у роботі.
- Розподіляє
кореспонденцію, що надійшла до відділу.
- Здійснює
контроль за веденням документів первинного обліку, номенклатури справ,
реєстрації та обліку звернень громадян і юридичних осіб, строками їх
вирішень.
- Забезпечує
ведення статистичної звітності.
- Контролює і перевіряє стан депозитного
рахунку.
- Забезпечує дотримання працівниками відділу
виконавської та трудової дисципліни.
- У
встановленому порядку координує роботу відділу з іншими органами і
установами.
- Розглядає
звернення громадян та забезпечує їх перевірку. Проводить особистий прийом
громадян.
- Виконує рішення і проводить інші дії
відповідно до Закону України «Про виконавче провадження».
- Розглядає
скарги надії (бездіяльність) державних виконавців.
- Виконує
інші функції відповідно до покладених на відділ завдань.
Заступник начальника відділу державної виконавчої служби Миколаївського районного управління юстиції
Практика Андрій Григорович
- узагальнює, у межах компетенції, практику застосування законодавства та хід реалізації державної політики з питань діяльності органів державної виконавчої служби;
- здійснює примусове виконання рішень судів, інших органів (посадових осіб), виконання яких відповідно до законів України покладено на державну виконавчу службу;
Начальник реєстраційної служби Миколаївського районного управління юстиції
Данилко Іван Іванович
- організовує роботу реєстраційної служби управління
юстиції;
- забезпечує виконання реєстарційною службою управління
юстиції Конституції та законів України, актів та доручень Президента України,
актів та доручень Кабінету Міністрів України, наказів Мін"юсту та
Укрдержреєстру, доручень Міністра юстиції України, Голови Укрдержреєстру і
Головного управління юстиції;
- звітує перед Головою Укрдержреєстру і начальником
реєстраційної служби Головного управління юстиції щодо виконання покладених на
реєстраційну службу управління юстиції завдань та планів роботи;
- здійснює функції державного реєстратора прав на нерухоме
майно;
- та ін
Начальник відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Миколаївського районного управління юстиції
Угера Володимир Андрійович
Посадові обов'язки:
- здійснює керівництво відділом, організовує його роботу та
несе відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і здійснення
ним своїх функцій;
- здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме
майно;
- надає інформацію з Державного реєстру прав, або відмовляє
в її наданні у випадках, передбачених ЗУ "Про державну реєстрацію речових
прав на нерухоме майно та їх обтяжень";
- здійснює взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
- приймає та видає документи, пов"язані з проведенням
державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік
безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру прав;
- забезпечує розгляд звернень народних депутатів, громадян та
запитів на публічну інформацію з питань державної реєстрації речових прав на
нерухоме майно;
- контролює діяльність працівників відділу та забезпечує
дотримання ними виконавської та трудової дисципліни;
- та ін.
Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Миколаївського районного управління юстиції
Процюк Уляна Петрівна
Посадові обов'язки:
- Здійснює
керівництво відділом, організовує його роботу та несе відповідальність за
виконання покладених на відділ завдань і здійснення ним своїх функцій.
- Відповідає за
внесення до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей про
народження фізичної особи та її походження, шлюб, розірвання шлюбу, зміну
імені, смерть, в тому числі відомостей, зазначених в актових записах про
народження, шлюб, смерть, складених виконавчими органами сільських, селищною та
міською рад, а також відомостей про усиновлення, позбавлення та поновлення
батьківських прав на підставі відповідного рішення суду.
- Відповідає за
виконання статті 22 Закону України „Про Державний реєстр виборців” та постійну
взаємодію з органами ведення Державного реєстру виборців.
- Відповідає за
організацію роботи з питань запобігання корупційним проявам.
- Забезпечує і контролює дотримання працівниками відділу виконавської та
трудової дисципліни.
- Веде особистий прийом громадян.
- Розглядає
звернення громадян, а також запити установ та організацій з питань, що належать
до компетенції відділу.
- Організовує та
контролює ведення діловодства у відділі.
- Розподіляє обов'язки між працівниками відділу та розробляє посадові
інструкції працівників відділу.
- Готує
матеріали та вирішує питання про зміну
імені ( прізвища, власного імені, по батькові ) фізичних осіб - громадян
України.
- Готує матеріали
та вирішує питання про внесення змін, доповнень до актових записів цивільного
стану, поновлення втрачених записів цивільного стану та анулювання актових
записів цивільного стану.
- При прийнятті заяви про реєстрацію шлюбу на бажання наречених видає
направлення на медичне обстеження.
- Вирішує питання
про скорочення місячного строку реєстрації шлюбу у встановленому законодавством
порядку.
- Проводить
державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, смерті, шлюбу,
розірвання шлюбу, зміни імені (прізвища, власного імені, по батькові) та про
кожний факт реєстрації акта цивільного стану видає відповідні свідоцтва.
- Видає повторні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного
стану, а в разі неможливості їх видачі - витяги з Державного реєстру актів
цивільного стану громадян у порядку, передбаченому чинним законодавством
України.
- Проводить
знищення свідоцтв, зіпсованих при заповненні, вилучених після виправлення
документів по закінченню термінів зберігання згідно номенклатури.
- Подає до відділу державної реєстрації актів цивільного стану
реєстраційної служби Головного управління юстиції у Львівській області в
установленому законодавством порядку звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану та
використання бланків свідоцтв.
- Контролює вилучення паспортів та військових квитків померлих громадян
для передачі органам внутрішніх справ та військовим комісаріатам.
- Перевіряє додержання вимог чинного законодавства посадовими особами
виконавчих органів сільських, селищної та міської рад, які реєструють акти
цивільного стану, та надає їм методичну допомогу.
- Приймає від виконавчих органів сільських, селищної та міської рад звіти
за встановленими формами.
- Забезпечує виконавчі органи сільських, селищної та міської рад бланками
актових записів цивільного стану, бланками свідоцтв про державну реєстрацію
актів цивільного стану та іншою документацією.
- Організовує підвищення
кваліфікації працівників відділу та посадових осіб виконавчих органів
сільських, селищної та міської рад, які реєструють акти цивільного стану.
- Організовує правову роботу серед населення, веде роз’яснення в засобах масової інформації з питань сімейного законодавства.- Складає протоколи про адміністративні порушення, передбачені статтею 212-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, згідно з пунктом першим статті 255 цього ж Кодексу.
- Вивчає й
узагальнює практику застосування чинного законодавства з питань реєстрації
актів цивільного стану.