Відповідно до
Наказу Головного управління юстиції у Львівській області від 16.05.11 №410 «Про
встановлення графіків роботи та прийому громадян у відділі державної реєстрації
актів цивільного стану Головного управління юстиції, у відділах державної
реєстрації актів цивільного стану
районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції Львівської області»
графік роботи та прийому громадян у відділі державної реєстрації актів
цивільного стану районного управління юстиції встановлюється наступний:
Віторок-п’ятниця – з 9.00 до 18.00 год.,
Субота – з 9.00
до 16.45.,
Обідня перерва –
з 13.00 до 13.45 год.,
Неділя, понеділок
– вихідні дні.
Робота
працівників відділів з архівними документами (прийом громадян у вказані години
не проводиться):
Віторок, четвер –
з 14.00 до 18.00 год.
Надання
працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану безплатно
консультацій з питань, включених до пункту 10 Переліку платних послуг, які
можуть надаватись відділами ДРАЦС проводиться кожного тижня у п’ятницю.
|