Миколаївське районне управління юстиції

  

Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Правова допомога
konkurs advokatiw 5
Статистика
Головна » Архів матеріалів

8 грудня 2014 року на апаратній нараді в Миколаївській РДА у голови РДА Шимкв В. Я.  начальником Миколаївського районного управління юстиції Козловським В. М. було доведено до відома керівників району наказ "Про проведення всеукраїнського тижня правових знань з 8 по 12 грудня 2014 року" та ознайомлено  присутніх із планом заходів по проведенню тижня правових знань у Миколаївському районі.

Переглядів: 883 | Додав: Дмитречко_В_М | Дата: 08.12.2014 | Коментарі (0)

Європейський суд з прав людини (далі – Суд) є міжнародним органом, який за умов, визначених Конвенцією про захист прав людини та основоположних свобод (далі – Конвенція), може розглядати заяви, подані особами, які скаржаться на порушення своїх прав. Конвенція є міжнародним договором, на підставі якого більшість європейських держав зобов’язалися дотримуватися прав та основоположних свобод людини. Ці права гарантуються як самою Конвенцією, так і протоколами до неї (Протоколи № 1, 4, 6, 7, 12 і 13), згода на обов’язковість яких надана державами – сторонами Конвенції.

Підстави звернення до Європейського суду з прав людини

1. Ви можете звернутися до Суду, якщо вважаєте, що Ви особисто є жертвою порушення однією з держав – сторін Конвенції Ваших прав чи основоположних свобод, які захищаються Конвенцією та протоколами до неї.

2. Суд може розглядати лише ті заяви, в яких йдеться про порушення гарантованих Конвенцією та протоколами до неї прав – одного або кількох.

Переглядів: 794 | Додав: Дмитречко_В_М | Дата: 08.12.2014 | Коментарі (0)

Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод (далі - Конвенція) сьогодні на повних підставах оцінюється як одне з найбільших досягнень Ради Європи. Вона являє собою фундаментальну основу всього комплексу міжнародно–правового регулювання в галузі прав і свобод людини, її законних інтересів та потреб.

У результаті глибинних демократичних перетворень, що відбулися на Європейському континенті на тлі Другої світової війни, у 1949 році була заснована Рада Європи - міжнародна регіональна організація європейських держав, які проголосили своєю метою розширення демократії, зближення усіх народів Європи, захист прав людини, співробітництво з основних питань права, культури, освіти, інформації, охорони навколишнього середовища.

Від самого початку діяльності Ради Європи принцип поваги прав людини став одним з наріжних каменів цієї організації. Рада Європи забезпечує високі стандарти захисту прав людини в державах-членах насамперед завдяки дії Конвенції. Вона була підписана 4 листопада 1950 року десятьма європейськими державами в Римі. Ця Хартія прав людини стала фундаментом усього комплексу міжнародно–правового регулювання в галузі прав людини, її законних інтересів та потреб, відправною точкою на шляху цивілізованих європейських держав до втілення в життя загальнолюдських цінностей.

Переглядів: 1746 | Додав: Дмитречко_В_М | Дата: 08.12.2014 | Коментарі (0)

Миколаївське районне управління юстиції повідомляє, що з 08   по 12 грудня 2014 року буде проведено Всеукраїнський тиждень права, на виконання Указу Президента України від 8 грудня 2008 року №1149 «Про Всеукраїнський тиждень права»,  з метою створення належних умов для набуття широкими верствами населення правових знань та навичок у їх застосуванні, підвищення рівня правової культури громадян та  наказу Головного управління юстиції у Львівській області від 27 листопада 2014 року за №15/2165 «Про проведення Всеукраїнського тижня права з 08 по 12 грудня 2014 року».

 В рамках Всеукраїнського тижня правових знань будуть проведені: правові конкурси, вікторини, засідання круглих столів, семінари, бесіди з питань тлумачення та застосування положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

 

Переглядів: 872 | Додав: Дмитречко_В_М | Дата: 05.12.2014 | Коментарі (0)

Здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї, протидія та запобігання будь-яким його проявам, надання правової допомоги особам, які потерпають від насильства в сім’ї тощо мають законну підтримку на рівні держави.
Так, Законом України «Про попередження насильства в сім’ї» визначено органи, на які покладається здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї, їхні повноваження та відповідальність осіб, які вчинили насильство в сім’ї. Крім цього, розпорядженням Кабміну від 01.12.2010р. № 2154-р затверджено План заходів з проведення Національної Кампанії «Стоп насильству» на період до 2015 року, у відповідності до якого необхідно проводити інформаційно-просвітницькі заходи, спрямовані на протидію усім формам насильства та інформувати широкі верстви населення про правові основи запобігання та протидії насильства в сім’ї та про види допомоги особам, які потерпають від такого роду посягань.

Про випадки насильства в сім’ї або реальної загрози його вчинення необхідно повідомляти правоохоронні органи, а саме: службу дільничих інспекторів – у випадку вчинення насильства дорослими над дітьми та у випадку прояву насильства особою до 18-ти років – до кримінальної міліції у справах дітей. За 2010 рік надійшло 133 таких звернення. Вказані органи виявляють причини і умови, що сприяють проявам насильства в сім’ї, ведуть профілактичний облік осіб, схильних до таких проявів насильства (станом на 01 січня 2011 року на обліку знаходиться 126 таких осіб), проводять виховно-попереджувальну та профілактичну роботу, виносять захисні приписи ( за 2010 рік - 18) та офіційні попередження (вручено у 2010 році 108) членам сім’ї, які вручають під розписку. Захисний припис може бути винесений і прокурором. Цим приписом забороняється чинити певні дії по відношенню до жертви насильства – це заборона будь-якої форми спілкування з нею, отримання про неї будь-якої інформації тощо. Постраждалих осіб від проявів насильства в сім’ї на деякий час розміщують в спеціалізованих установах – кризових центрах та центрах медико-соціальної реабілітації, де їм надають медико-санітарну, психологічну, соціальну та правову допомогу.

Особи, які вчинили насильство в сім’ї, несуть адміністративну, цивільну та кримінальну відповідальність. Так, ст. 173² Кодексу України про адміністративні правопорушення за вчинення насильства в сім’ї, невиконання захисного припису передбачена адміністративна відповідальність у вигляді штрафу – від 51 до 170 грн., виправних робіт – від 1 до 2-х місяців та адмінарешт – від 5 до 15 діб. За вчинення легких тілесних ушкоджень при прояві насильства в сім’ї може настати кримінальна відповідальність згідно ст. 125 Кримінального кодексу України, якою передбачено такі види відповідальності як штраф – від 850 до 1700 грн., громадські роботи – від 200 до 240 годин або виправні роботи до 1 року, адмінарешт до 6-ти місяців та обмеження волі до 2-х років.

Також спеціалізовані установи, в яких перебували особи, що постраждали від проявів насильства в сім’ї, можуть звернутися до суду з позовом про відшкодування коштів на їх утримання до осіб, що вчинили насильство в сім’ї.

Переглядів: 822 | Додав: Дмитречко_В_М | Дата: 25.11.2014 | Коментарі (0)

Питання захисту прав людини та основоположних свобод - одне з основних у політичному діалозі між Україною і ЄС та перебуває в центрі уваги міжнародної спільноти й української влади.

Як відомо, Президент України відповідним Указом доручив розробити Національну стратегію у сфері прав людини із залученням представників органів державної влади, місцевого самоврядування, міжнародних та громадських організацій , провідних вітчизняних учених і міжнародних експертів у відповідності до міжнародних стандартів.

«Для нас важливий обмін системними думками та конструктивна співпраця», - наголосив Антон Янчук, заступник Міністра юстиції України з питань європейської інтеграції, звертаючись до представників неурядових організацій та міжнародних експертів, які взяли участь в обговоренні проекту Національної стратегії у сфері прав людини в Міністерстві юстиції.

За словами Сергія Кислиці, заступника Міністра закордонних справ України, в документі, який готується, має бути запроваджено періодичний огляд виконання майбутньої стратегії та відповідного плану дій за участі громадських організацій та міжнародних експертів.

Серед напрямів проекту Стратегії, які обговорювались під час зустрічі: право на свободу слова та доступ до публічної інформації; право на свободу мирних зібрань та об'єднань (асоціацій); право на справедливий суд; право на свободу та особисту недоторканість; забезпечення захисту права на приватне життя; соціальні та економічні права; право на підприємництво; боротьба з дискримінацією, насильством та торгівлею людьми тощо.

Під час обговорення проекту Стратегії наголошувалось, шо головною метою цього документу є побудова системного підходу, який допоможе забезпечити права людини в Україні та виконання своїх обов'язків органами державної влади щодо цього.

Матеріал взято з веб-сайту Міністерства юстиції України

Переглядів: 766 | Додав: Дмитречко_В_М | Дата: 25.11.2014 | Коментарі (0)

22 листопада 2014 року о 15:30 відбувся День пам'яті жертв Голодомору в Україні.

Цей захід відбувся біля монументу Матері Божої та біля Пам'ятного Хреста на місцевому кладовищі. 

Із вступним словом виступив вчитель історії Тернопільської ЗОШ  Грица Богдан Олексійович. Панахиду за померлими відправили три священники різних релігійних конфесій.

У заході взяли участь голова Миколаївської районної державної адміністрації Шимко В.Я., голова Миколаївської районної ради Жила О.В., секретар Миколаївської міськради Щебель А.І., начальник Миколаївського районного управління юстиції Козловський В.М. та працівники управління.

 

Переглядів: 1135 | Додав: Дмитречко_В_М | Дата: 25.11.2014 | Коментарі (0)

«Стоп насильству!»

1 грудня 2010 року на засіданні Кабінету Міністрів України був ухвалений план заходів з проведення Національної кампанії «Стоп насильству!» на період до 2015 року.

Національна кампанії «Стоп насильству!» триватиме до 25 листопада 2015 року (Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насильства стосовно жінок).

Мета Національної кампанії «Стоп насильству!» – привернення уваги українського суспільства і його лідерів до актуальної проблеми подолання насильства в сім’ї як до порушення прав людини і залучення всіх громадян до боротьби з цим явищем.

Завдання Національної кампанії

– підвищення обізнаності населення про те, що насильство є порушенням прав людини, та заохочення громадян боротися із цим явищем;

- формування у свідомості населення нетерпимого ставлення до насильства; вдосконалення законодавчої бази з питань протидії насильству;

- розробка дієвих механізмів попередження, зупинення та подолання насильства.

На жаль, насильство у родині лишається однією з актуальних проблем українського суспільства. Держава – основний суб’єкт протидії насильству, тому органи державної влади повинні формувати у суспільстві неприйняття насильства, вживати необхідних заходів для його запобігання та створювати систему захисту жертв і подолання наслідків насильства.

Важливим кроком у попередженні насильства в сім’ї можна вважати прийняття 15 листопада 2001 року Верховною Радою України Закону України "Про попередження насильства в сім’ї", що свідчить про визнання державою цієї проблеми, винесення її з розряду приватної проблеми родини на державний рівень. За визначенням цього закону, насильство в сім’ї – це «будь-які умисні дії фізичного, сексуального, психологічного чи економічного спрямування одного члена сім’ї по відношенню до іншого члена сім’ї, якщо ці дії порушують конституційні права і свободи члена сім’ї як людини та громадянина і наносять йому моральну шкоду, шкоду його фізичному чи психічному здоров’ю».

Переглядів: 1535 | Додав: Дмитречко_В_М | Дата: 24.10.2014 | Коментарі (0)

 

Документом встановлюються гарантії дотримання прав, свобод та законних інтересів внутрішньо переміщених осіб.

Метою закону є забезпечення реалізації гарантованих Конституцією України прав і свобод внутрішньо переселених осіб - громадян України. Документом передбачено також: забезпечення належних умов соціальної адаптації, тимчасового житла; сприяння у працевлаштуванні, продовження здобуття освіти, сприяння можливості залучення коштів гуманітарної, благодійної допомоги, в тому числі з боку міжнародних установ, організацій та закордонних країн.

Закон прийнято в редакції, запропонованій парламентським Комітетом з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин.

Відповідний законопроект зареєстровано за № 4490а-1.

Переглядів: 1029 | Додав: Дмитречко_В_М | Дата: 21.10.2014 | Коментарі (0)

 

Законом спрощено процедуру оформлення спадщини та реєстрації прав спадкоємців на успадковане ними нерухоме майно (насамперед, у сільських населених пунктах) шляхом надання відповідних повноважень органам місцевого самоврядування. Крім цього, законом також скасовується обов‘язкове проведення оцінки майна у випадках спадкування майна спадкоємцями першої та другої черги за законом та за правом представлення, а також у випадку спадкування спадщини, яка оподатковується за нульовою ставкою податку.

Закон, зокрема, зробить послуги щодо оформлення спадщини та реєстрації спадкоємцями права на успадковане ними нерухоме майно більш доступними для громадян, зменшить часові та грошові витрати громадян на оформлення права на спадщину та реєстрацію права на успадковане нерухоме майно; дозволить органам місцевого самоврядування у сільських населених пунктах надавати необхідні послуги мешканцям цих населених пунктів, покращивши комфортність проживання у сільській місцевості тощо.

Відповідний законопроект зареєстровано за №5141.

Переглядів: 1501 | Додав: Дмитречко_В_М | Дата: 21.10.2014 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 ... 43 44 »
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Сайти
Корисні посилання
 

 

 
 
 
 
 
 
 
Copyright MyCorp © 2024