Миколаївське районне управління юстиції

  

Головна | Мій профіль | Вихід
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Правова допомога
konkurs advokatiw 5
Статистика
Головна » 2011 » Липень » 28 » Щодо завдань та функцій відділів ДВС та Укрдержреєстру та порядку розгляду звернень громадян
15:55
Щодо завдань та функцій відділів ДВС та Укрдержреєстру та порядку розгляду звернень громадян

Указом Президента України від 9 грудня 2010 року № 1085 «Про оптимізацію системи центральних органів центральних органів виконавчої влади» утворено центральні органи виконавчої влади – Державну виконавчу службу України та Державну реєстраційну службу України.

Відповідно до Положення про Державну виконавчу службу України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 385, на ДВС України покладено функції з реалізації державної політики у сфері організації виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) відповідно до законів. Основним завданням відділу державної виконавчої служби є своєчасне, повне і неупереджене примусове виконання рішень, що підлягають виконанню державною виконавчою службою.

Відповідно до покладених на нього завдань відділ державної виконавчої служби:

- Здійснює  передбачені законодавством України заходи щодо своєчасного,  повного  і  неупередженого  виконання   рішень,   що відповідно  до  закону  підлягають примусовому виконанню в разі їх невиконання у добровільному порядку (далі - виконання рішень).

- Вивчає та узагальнює практику застосування законодавства з   питань   організації   виконання  рішень,  а  також  розробляє пропозиції щодо його вдосконалення і вносить їх на розгляд відділу державної   виконавчої   служби   Головного   управління   юстиції у Львівській  області

- Узагальнює,  аналізує  результати  роботи  з   виконання рішень та веде обліково-статистичну звітність.

-  Розглядає звернення громадян та юридичних осіб з питань, що належать до повноважень Відділу.

- Організовує ведення діловодства та архіву у Відділі.

-  Організовує  навчання  державних  виконавців  і  поширює позитивний досвід з питань виконання рішень.

-  Готує  для  подання через відділ державної  виконавчої  служби  до  Головного  управління   юстиції у Львівській області матеріали  щодо  заохочення  та нагородження державними нагородами працівників Відділу.

Підпунктом 10 пункту 4 зазначеного Положення визначено, що ДВС України, відповідно до покладених на неї завдань організовує розгляд звернень громадян та юридичних осіб з питань, пов’язаних із діяльністю ДВС України, структурних підрозділів територіальних органів Мін’юсту України, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС України.

Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про звернення громадян» під зверненнями  громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі  пропозиції  (зауваження),  заяви  (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження)  -  звернення громадян, де висловлюються   порада,   рекомендація   щодо  діяльності  органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових  осіб,  а  також  висловлюються  думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи  державного  і громадського життя,  соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання)  -  звернення  громадян  із  проханням про сприяння   реалізаціїзакріплених   Конституцією    та    чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного  законодавства  чи  недоліки  в  діяльності   підприємств, установ,   організацій  незалежно  від  форм  власності,  народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення  думки  щодо  поліпшення  їх діяльності.  Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про  поновлення  прав  і  захист законних  інтересів  громадян,  порушених  діями  (бездіяльністю), рішеннями державних  органів,  органів  місцевого  самоврядування, підприємств, установ,  організацій,  об'єднань громадян, посадових осіб.

Органи   державної   влади   і   місцевого    самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм  власності, об'єднання  громадян,  посадові особи   зобов'язані   розглянути пропозиції (зауваження) та повідомити громадянина  про  результати розгляду.

Пропозиції (зауваження)  Героїв  Радянського  Союзу,   Героїв Соціалістичної   Праці,   інвалідів   Великої   Вітчизняної  війни розглядаються  першими  керівниками  державних  органів,   органів місцевого  самоврядування,  підприємств,  установ  і   організацій особисто.

Звернення розглядаються і вирішуються  у  термін  не  більше одного  місяця  від  дня їх надходження,  а ті,  які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно,  але не пізніше  п'ятнадцяти днів  від  дня  їх  отримання.  Якщо  в  місячний  термін вирішити порушені у  зверненні  питання  неможливо,  керівник  відповідного органу,  підприємства,  установи,  організації  або його заступник встановлюють  необхідний  термін  для  його   розгляду,   про   що повідомляється  особі,  яка подала звернення.  При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Відповідно до Положення про Державну реєстраційну службу України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 401, на  Укрдержреєстр покладено функції з реалізації державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади міста Києва, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності.

Підпунктом 28 пункту 4 вказаного Положення Укрдержреєстр, відповідно до покладених на нього завдань, організовує розгляд звернень громадян з питань, що належить до його компетенції, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Укрдежреєстру.

Враховуючи зазначене, з питань щодо надання роз’яснень, що належать до компетенції ДВС України та Укрдержреєстру Ви можете звернутись безпосередньо до  зазначених органів.

Підготувала : провідний спеціаліст відділу ДВС Юзифішин С. П.
Переглядів: 1815 | Додав: Дмитречко_В_М | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Сайти
Корисні посилання
 

 

 
 
 
 
 
 
 
Copyright MyCorp © 2024